Przyjmujemy zlecenia na organizację kursów Języka angielskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego.
Terminy oraz częstotliwość zajęć uzgadniane są indywidualnie, ale sugerujemy najbardziej typowe rozwiązanie organizacyjne 2 razy w tygodniu po 2 godz. lekcyjne.
program kursu możemy dostosować do życzeń zleceniodawcy.
stopień zaawansowania słuchaczy określany jest na podstawie testu lub rozmowy z lektorem.
Dobieramy stosowny podręcznik oraz pomoce dydaktyczne.
W zależności od potrzeb firmy, zróżnicowania poziomu znajomości języka wśród słuchaczy oraz zakresu materiału, który powinni opanować uczestnicy, organizujemy:
Zajęcia indywidualne (one-to-one)
zajęcia grupowe
Zajęcia indywidualne:
Zalecane w przypadku znacznego zróżnicowania poziomu znajomości języka angielskiego w grupie objętej szkoleniem.
proponujemy w firmach, w których występuje znaczne zróżnicowanie treści języka specjalistycznego, które mają opanować różni uczestnicy szkolenia.
zalecane gdy pomiędzy uczestnikami kursu istnieje stosunek podległości służbowej. różnica stanowisk ze względów emocjonalnych może negatywnie wpływać na gotowość słuchaczy kursu do aktywnego uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych.
proponujemy w firmach, w których uczestnicy kursu mają zróżnicowane oczekiwania dotyczące stopnia rozwijania poszczególnych sprawności językowych takich jak: Mówienie, pisanie, rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu pisanego.
wprowadzane gdy ze względów organizacyjnych nie ma możliwości zaproponowania zajęć grupowych dla wszystkich pracowników objętych nauczaniem.
Zajęcia grupowe:
efektywne nauczanie w grupach 6-osobowych (sugerowane)
możliwość wprowadzania interakcji pomiędzy słuchaczami (słuchacze mogą pracować w parach, trójkach, jako grupa oraz indywidualnie)
Zalety nauczania grupowego:
nauczaniu towarzyszy atmosfera pozytywnej rywalizacji
nauczaniu towarzyszy atmosfera współpracy w grupie
interakcje językowe pomiędzy uczestnikami
słuchacze mogą wzbogacać swą wiedzą specjalistyczną przebieg zajęć
mniejszy koszt dla zamawiającego
Metody nauczania:
unikanie używania języka polskiego w trakcie zajęć w celu maksymalizowania kontaktu z językiem nauczanym
rozwijanie czterech sprawności językowych: Mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie
wprowadzanie zróżnicowanych typów ćwiczeń, które zapewniają aktywne uczestnictwo w zajęciach
organizowanie przebiegu zajęć
prezentowanie omawianych treści
monitorowanie pracy poszczególnych słuchaczy kursu
ocena postępów w nauce i potrzeb słuchaczy:
bieżąca - rejestracja ocen z krótkich kartkówek
cykliczna - po zakończeniu poszczególnych jednostek nauczania
etapowa - na zakończenie etapu nauczania (zwykle semestru)
Oceny rejestrowane są w dzienniku zajęć i na życzenie zleceniodawcy mogą zostać przedstawione do wglądu pracownikowi monitorującemu nauczanie z ramienia firmy zamawiającej usługę, bądź przekazane zamawiającemu w formie oficjalnego raportu z częstotliwością uzgodnioną z zamawiającym
Kursy dla firm