Przyjmujemy zlecenia na organizację kursów Języka angielskiego, niemieckiego oraz rosyjskiego.

  • Terminy oraz częstotliwość zajęć uzgadniane są indywidualnie, ale sugerujemy najbardziej typowe rozwiązanie organizacyjne 2 razy w tygodniu po 2 godz. lekcyjne.

  • program kursu możemy dostosować do życzeń zleceniodawcy.

  • stopień zaawansowania słuchaczy określany jest na podstawie testu lub rozmowy z lektorem.

 

Dobieramy stosowny podręcznik oraz pomoce dydaktyczne.

  • W zależności od potrzeb firmy, zróżnicowania poziomu znajomości języka wśród słuchaczy oraz zakresu materiału, który powinni opanować uczestnicy, organizujemy:

  • Zajęcia indywidualne (one-to-one)

  • zajęcia grupowe

 

Zajęcia indywidualne:

  • Zalecane w przypadku znacznego zróżnicowania poziomu znajomości języka angielskiego w grupie objętej szkoleniem.

  • proponujemy w firmach, w których występuje znaczne zróżnicowanie treści języka specjalistycznego, które mają opanować różni uczestnicy szkolenia.

  • zalecane gdy pomiędzy uczestnikami kursu istnieje stosunek podległości służbowej. różnica stanowisk ze względów emocjonalnych może negatywnie wpływać na gotowość słuchaczy kursu do aktywnego uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych.

  • proponujemy w firmach, w których uczestnicy kursu mają zróżnicowane oczekiwania dotyczące stopnia rozwijania poszczególnych sprawności językowych takich jak: Mówienie, pisanie, rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu pisanego.

  • wprowadzane gdy ze względów organizacyjnych nie ma możliwości zaproponowania zajęć grupowych dla wszystkich pracowników objętych nauczaniem.

 

Zajęcia grupowe:

  • efektywne nauczanie w grupach 6-osobowych (sugerowane)

  • możliwość wprowadzania interakcji pomiędzy słuchaczami (słuchacze mogą pracować w parach, trójkach, jako grupa oraz indywidualnie)

  • Zalety nauczania grupowego:

  1.  nauczaniu towarzyszy atmosfera pozytywnej rywalizacji

  2. nauczaniu towarzyszy atmosfera współpracy w grupie

  3. interakcje językowe pomiędzy uczestnikami

  4. słuchacze mogą wzbogacać swą wiedzą specjalistyczną przebieg zajęć

  5. mniejszy koszt dla zamawiającego

 

 

Metody nauczania:

  • unikanie używania języka polskiego w trakcie zajęć w celu maksymalizowania kontaktu z językiem nauczanym

  • rozwijanie czterech sprawności językowych: Mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie

  • wprowadzanie zróżnicowanych typów ćwiczeń, które zapewniają aktywne uczestnictwo w zajęciach

 
Rola lektora:
  • organizowanie przebiegu zajęć

  • prezentowanie omawianych treści

  • monitorowanie pracy poszczególnych słuchaczy kursu

  • ocena postępów w nauce i potrzeb słuchaczy:

    • bieżąca - rejestracja ocen z krótkich kartkówek

    • cykliczna - po zakończeniu poszczególnych jednostek nauczania

    • etapowa - na zakończenie etapu nauczania (zwykle semestru)

  • Oceny rejestrowane są w dzienniku zajęć i na życzenie zleceniodawcy mogą zostać przedstawione do wglądu pracownikowi monitorującemu nauczanie z ramienia firmy zamawiającej usługę, bądź przekazane zamawiającemu w formie oficjalnego raportu z częstotliwością uzgodnioną z zamawiającym

Kursy dla firm